... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Wednesday, February 7, 2007

... výpoveď


... pred chvíľou som dopísal výpoveď. Nie, nie je to žiadna výpoveď o hrdinských skutkoch či politickej situácií. Nie je to ani výpoveď o tejto dobe, je to jednoducho výpoveď z práce. To znamená, že od marca už nebudem krájať šunky - dúfam že už nikdy viac. Na začiatku marca si plánujem užiť krátku dovolenku, osláviť narodky a odletieť do Anglicka. Ešte pred tým ale musím vybaviť pár milých záležitostí - poslať prihlášky na vysokú, zadovážiť si nejaké knižky čo by sa mi mohli hodiť k prijímačkám a už túto sobotu si odtancovať ples. V Anglicku budem pravdepodobne vykonávať môj starý job, ktorý som robil celé minulé leto, kitchen porter - čiže umývač riadu. Tiež sa musím pomaly začať učiť. Popri tom ale nesmiem zabudnúť aj na trochu zábavy alebo v mojom prípade práve naopak dať si pozor aby tej zábavy nebolo až príliš veľa ...

No comments: