... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Monday, February 12, 2007

... ples

... takže v sobotu som plesal. Plesal už ako čerstvý nezamestnaný. Výpoveď som síce napísal až ku koncu mesiaca ale môj korektný zamestnávateľ bol oveľa rýchlejší ako by som očakával a do dvoch dní si za mňa našiel náhradu. Nakoniec nájsť náhradu za predavača šuniek nie je asi problém. Náhly, nútený odchod z práce mi urobil škrt cez rozpočet ale nejak zvlášť ma to netrápi, veď za necelý mesiac aj tak letím do Anglicka. Žiadne ponáranie sa do smútku a pocit krivdy sa tade nekonalo a ja som si, trochu potešený predĺženou dovolenkou, mohol naplno vychutnať rozjarenú plesovú náladu. Takže som sa pekne vyobliekal a z nalešteními topánkami a úsmevom som sa vybral na ples. Cesta nie je podstatná, nebudme ju teda opisovať. Na miesto konania som spolu s mojou plesovou partnerkou dorazil presne včas usadili sme sa a ja som začal nestaktne pokukovať po dámach v nádherných róbach, inak sa ale nedalo. Ples začal vystúpením tanečného páru na ktorom ma zaujali najmä minimalisticky pojaté šaty tanečnice. Nasledovali nejaké formálne záležitosti, ktoré si ale viac menej nepamätám pretože v tej dobe som už družne debatoval pri pohári dobrého vínka s našimi spolusediacimi. Po formalitkách nasledoval konečne otvárací valčík, vlastne niekoľko valčíkov, a polka na ktorú som si ale vzhľadom na nízku hladinu promile v krvi ešte netrúfal. A je to tu podáva sa večera, morčacie mäso plnené slivkovým lekvárom, zaujímavá ale veľmi chutná kombinácia. Zalejeme ju opäť pohárom chutného vínka, nakúpime tombolové lístky a až do desiatej, kedy nasleduje nejaký program a zlosovanie tomboly, sa zabávame v divokých tanečných kreáciách. V tejto časti musím povedať, že tombola ma veľmi sklamala - nevyhral som. Nasleduje opäť viac menej neviazaná zábava, ktorá pokračuje do neskorých ranných hodín. Okolo štvrtej hodine rannej sa unavený v dobrej nálade lúčim s Anitou (plesovou partnerkou) a odchádzam domou tešiac sa na ďalšiu akciu ... .

No comments: