... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Saturday, May 5, 2007

... Veľká Británia

... takže sa po dlhom čase ozývam. Tento krát z nie tak ďalekej Británie. Za ten čas sa udialo kopec vecí, o ktorých som chcel už dávnejšie napísať ale nejako som si nevedel alebo nechcel nájsť čas. Tak napr. : Londýn - kopa ľudí, dopravné zápchy, zmätok a zhon na druhej strane krásne historické budovy, ohromujúce mrakodrapy, prekrásne parky a pokojne tečúca Temža. Európsku metropolu som navštívil niekedy koncom marca spolu s Jančim a Peťom. Na cestu sme sa vydali v piatok neskoro večer po práci. Peťo ako vždy vytlačil z "Feldy" čo to len dá a za necelé štyri hodinky sme z Leedsu dorazili v neskorý večer do Londýna. Zvýtali sme sa s našimi Českými kamarátmi, u ktorých sem mali celý víkend bývať, a vyrazili do akéhosi parku s výhľadom na nočné mesto. Cesta tam až na rozbitú Láďovu Favoritku prebehla hladko. Vychutnali sme si nočný Londýn a cestou späť sme sa už v oklieštenej zostave bez posádky druhého auta a Láďu, ktorý sedel na polícii, zastavili pri nahrávacom štúdiu Beatles na Abby road. Na druhý deň sme absolvovali celodennú exkurziu po centre mesta a počudovali sa na umeleckých vystúpeniach najrôznejších kategórii predvádzaných na brehu Temže. Posledný deň sem stihli už len fotku na Nultom poludníku a návštevu punkovej štvrte Cemden Town s neopísateľnou atmosférou.

No comments: