... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Friday, July 8, 2011

... Dalšie fotky na Picasa Web Albums

Priatelia, pridal som ďalšie fotky do USA albumu. Veľkolepo sme oslavovali deň nezávislosti. Ústa dokorán, vrieskali sme ako malé deti. Strhujúci záver som už nebol schopný ani fotiť. Bola by to škoda dívať sa na to cez malý hľadáčik. Zabývali sme sa a ostal čas aj na zábavu. V rámci letných utorkov v parku hral Frankie D. and The Boys. Preklik na album nájdete tu, alebo na bočnom panely :-) Ako ste si všimli, zmenil som dizajn. Pribudli aj nejaké nové funkcie. Možnosť dostávať nové príspevky priamo na mail. A napriek mojej "asociálnosti" aj možnosť sledovania cez Facebook a Twitter :-)

No comments: