... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Sunday, June 12, 2011

... Amsterdam, Berlin 2007

... som zistil že tu bol, ešte jeden nedokončený článok. Už ho nebudem dopisovať - nechce sa mi :-)

... kde začať? Asi by bolo dobre začať rovno od začiatku.
Začalo sa to tým, že mi Veľká Británia vrátila dane. Nie veľa, nie málo. Háčik bol ale v tom, že šek bol splatný len na ostrove. Spočiatku som uvažoval, že to nechám proste tak. Pretože ak sa mám priznať cestovať do Leedsu, mesta kde som pracoval, sa my len kvôli nejakým peniazom nechcelo. Preto som si musel vymyslieť nejaký dobrý dôvod. Niečo prečo sa oplatí prežiť nekonečne dlhé cesty autobusom a stres na letisku. Naplánoval som si teda taký malý výlet. Plán znel zhrabnúť prachy v Leeds vyzdvihnúť tam Janíka a vydať sa na cesty. Tak sa aj stalo a v prvú augustovú nedeľu sem nasadali do lietadla smerujúceho do Amsterdamu. Vystúpili sme na krásnom letisku Shiphol a priamo odtiaľ sme sa vlakom pobrali do mesta. Hoci sme do Amsterdamu dorazili pomerne neskoro slnko bolo ešte pálilo a polhodinová cesta s ruksakmi na chrbte nám dala zabrať. Hostel nás príjemne prekvapil a ani sme si ho nestihli obzrieť vyrazili sme na prechádzku mestom. Dobrú chvíľu sem sa túli ulicami preplnenými turistami a asi okolo jednej sme po malom blúdení dorazili na izbu. Na druhý deň ráno sme si dali výdatné raňajky a rozhodli sa, že si požičiame bicykle. Už na krásnych nových bikoch sme sa vydali na vlakovú stanicu kúpi lístky do Berlína. Odtiaľ naše kroky viedli postupne do múzea sexu a do múzea voskových figurín Madam Tussod a do akéhosi sveta hračiek, ktorý sa volal Nemo.

No comments: