... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Sunday, January 28, 2007

...rozpačité začiatky


... každý začiatok je ťažký... a napísať svoj prvý článok na tému ktorá by ma už pomaly mala začať napadať, aby som nepísal len tak bez obsahu, je zdá sa ešte ťažšie ... asi by som mal na začiatok napísať pár slov o sebe pre tých čo ma nepoznajú (tí čo ma poznajú môžu tento článok kľudne prestať čítať). "... mám 20 rokov, pochádzam z obce strelníky, a momentálne pracujem ako predavač na lahôdkach" asi takto by som sa predstavil keby že sa dostanem do nejakého blbého TV kvízu. ... lahôdky=šunky, salámy . ... takže vlastne som krájač šuniek a salám. túto prácu som si nevysníval a ani vo sne by ma nenapadlo, že také niečo budem niekedy robiť ale veci sa občas zvrtnú a kráčajú opačným smerom. na šťastie je to len moje prechodné povolanie. za mesiac totiž končím a sadám na lietadlo do Anglicka. tam síce nebudem robiť o nič kvalifikovanejšiu robotu ale podstatné je že si tam beriem knižky s ktorých sa chystám učiť na prijímačky na VŠ. ...VŠ=priorita č. 1 na tento rok.
... to by bolo pre začiatok všetko aby som toho nepovedal hneď zbytočne veľa. ...veď aj zajtra je deň!

No comments: