... nezabudnite!!! Kliknutím na niektorú z reklám alebo použitím vyhľadávača na tejto stránke podporíte moju snahu a finančne mi pomôžete.

Monday, July 2, 2007

... Topfest 2007

... ďalší krásny víkend je za nami. Strávil som ho na Zelenej vode pri Novom meste nad Váhom na festivale topfest. Zostavička sme boli skvelá a keďže nás bolo naozaj neúrekom tak spomeniem len osádku nášho stanu, ktorý si vyslúžil prezývku bytovka. Takže osadenstvo bytovky som tvoril ja, Dušo, Fitko, Kloko, a Sojec. Zelená voda bol môj prvý ozajstný festival a vyšiel nad moje očakávania, vypili sa doslova hektolitre piva, zapogoval a zatancoval som si na skvelej muzike spoznali sme pár pohodových ľudí a len ťažko sa mi vracalo domov do reality. Na fotografii je posádka Formana, z ktorým sme vytvorili rekord v dĺžke cesty z Nového mesta do Ľubietovej. V zostave, zľava do prava, Mišo, Ja, Popo, Dušo a Fitko nám to trvalo niečo cez päť hodín. Vďaka patrí najmä tolerantnému šoférovi Marekovi(Popo). A ak by ste chceli vidieť viac fotiek tak tu je link.


1 comment:

Anonymous said...

...a toto si kedy stihol sem hodit?